Weer verder

20 juni 2019 - E C Manning Provincial Park, Canada

Dinsdag aangekomen op de 2e camping, weer midden in een natuurpark. Prachtige omgeving, wandeling rond het meer van ca. 5km. Veel grondeekhoorns en overal plukken berenhaar.

Op naar de volgende plaats. Camping aan het meer, niet midden in de natuur maar wel een leuk plekje. Onderweg weer zoveel mooie natuur gezien.       250 kilometer bossen en rivieren.            We blijven hier 2 nachten, het was bij aankomst midden op de middag 29 graden.

Gert is heel erg verkouden dus een dagje rust komt goed uit.

Erg veel wind en regen gehad in de nacht en ochtend maar het knapte lekker op. Naar de stad gewandeld,  lekker koffie gedronken bij Tim Hortons  (een must als je in Amerika of Canada bent) en 's avonds naar Boston Pizza  (ook een must)

Het grootste wild dat wij tot nu toe hebben gezien zijn grondeekoorns, zie foto.

Donderdagochtend (bij jullie in de namiddag) vertrekken we naar Revelstoke,  geen idee of we daar op de wifi kunnen. Dus kans op enkele dagen stilte van onze kant.

We genieten volop en wennen al aan de grote camper.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mirjam:
    20 juni 2019
    Ziet er goed uit! geniet ervan😘
  2. Loenen:
    20 juni 2019
    We genieten mee! Erg leuk zo'n reisblog!
  3. Gerard en Mirjam:
    Wat een mooie foto’s .
    We leven helemaal met jullie mee.
    Veel plezierr verder.
    Top zo’n reisblog .🙏😘
  4. Gerard en Mirjam:
    20 juni 2019
    Hi Diny en Gert , vraagje van Conja, kunnen jullie haar nog toevoegen? Gr. Van ons 😘😘