Naar het zuidwesten

27 juni 2019 - Jasper, Canada

Maandag tot 21:30 buiten bij het kampvuur gezeten. Toen we naar bed gingen begon het te regenen en helaas nog steeds toen we vertrokken richting Clearwater. Tijdens de rit zagen we een grote elk (soort rendier)  drinken bij een meer. We konden daar hel niet stoppen voor een foto. De lucht klaarde langzaam op. Onderweg een Beren safarie gedaan, eerst een uur met een fluisterboot en daarna een half uur met een speedboot, daarna met fluisterboot weer terug. PRACHTIG, geen beer gezien maar het was een geweldige tocht over meren en door rivieren.

Nu (dinsdagmiddag half 6) op de camping in Clearwater,  korte broek aan en in de zon😎

Woensdag ontbijten aan de picknick tafel in de zon. Daarna werd het bewolkt en regen. Naar een paar prachtige watervallen op ongeveer een uur rijden, bij aankomst zon  en warm. Het blijft steeds een cadeautje,  waar we komen gaat de zon schijnen. 'S middags heerlijk bij de camper zitten lezen in het zonnetje.

Donderdag richting Cache Creek vertrokken, helaas nu in de regen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard en Mirjam:
    27 juni 2019
    Fijn dat de zon steeds gaat schijnen en het opklaarde.
    Volop genieten dus, top.
  2. Loenen:
    27 juni 2019
    Wat leuk om jullie te volgen! Ik reageer niet elke keer, maar geloof maar dat we meegenieten!
    groet, Rob en Marijke
  3. Mirjam:
    28 juni 2019
    Was het dan misschien een krokodillen safari i.p.v. beren safari???? 🤣🤣🤣
    Veel plezier nog.Geniet ervan!
  4. Jannet:
    29 juni 2019
    Wat een mooie reis zeg! Leuk om jullie zo te volgen, geniet op afstand mee.