Op vancover eiland

2 juli 2019 - Black Creek, Canada

Zondagochtend richting de ferry, stralend weer. Toen we bij de Ferry aankwamen en onze voucher afgaven werd er direct gebeld met het schip dat er nog 1 long verhikel aan kwam. We moesten meteen aan boord en de klep ging direct achter ons dicht. 5 minuten later en we hadden 2 uur moeten wachten.

Onderweg naar de volgende camping zijn we naar mount  Washington geweest en daar met de stoeltjeslift naar boven: adembenemend mooi. Door naar de camping: groot en druk ( het is 1 juli Canadaday,  dus een lang vrij weekend) prachtig weer, heerlijk in de zon.

Maandag middag een wild life tour gedaan. 4 uur in een 12 persoons zodiac speedboot. Onderweg dolfijnen en daarna een groep van 15 orka's we heben 45 minuten stil gelegen op ongeveer 200 meter afstand.  Schitterend. Verderop zagen we 2 walvissen, ook een poosje liggen kijken. Zeeleeuwen die op een boei lagen te slapen,  een rotseiland vol vogels en zeeleeuwen.  Op de terugweg nog een jonge walvis. Dat was met recht een WILD LIFE tour.

Om onbekende reden kan ik.helaas geen foto's meer uploden bij mijn verhaal. Jammer.

Dinsdag richting Victoria.

1. Conja Willems:
    2 juli 2019
    Dat is genieten. Fijn hoor. Foto's later?
  2. Kim:
    Gaaf zeg!!
  3. Jannet:
    Wow! Klinkt goed zeg!!!
  4. Gerard en Mirjam:
    2 juli 2019
    Geweldig verhaal , wat een belevenis top
  5. Edwin Jansen:
    2 juli 2019
    Geweldig, wat een avontuur.
  6. Loenen:
    2 juli 2019
    Toch gelukt met de foto's zie ik. Geweldige belevenis zeg! Schitterend!