Het begin is er

17 juni 2019 - Hope, Canada

Na een prima vlucht en een redelijke nacht in het hotel werden we opgehaald door de camperverhuurder

Na veel formulieren invullen en uitleg over diverse zaken gingen we naar de camper. Die bleek heeeeeel groot te zijn met zelfs een uitschuifbaar gedeelte, aparte slaapkamer, douche, etc. Totaal 10,5 bij 3 meter.

De eerste camping is midden in een nationaal park aan een meer. Prachtig en heel stil. Het was wel even zoeken, een paar keer fout gereden en dan proberen te draaien😀😀😀😀 maar Gert is een TOP chauffeur.

Heerlijk geslapen, zo stil daar. Geen voorzieningen,  echt terug  de natuur.

Nu onderweg naar de volgende plaats en even een cappuccino bij de macdonalds,  meteen gelegenheid om op internet te gaan😀

1. Gerard en Mirjam:
    17 juni 2019
    Laat die camper maar staan we zijn onderweg hahahaha
  2. Kim:
    Wat onwijs gaaf! Lekker genieten nu 😎
  3. Jos Marjo Knibbe:
    Heel veel reisplezier groetjes Jos Marjo
  4. Ruud de Graaf:
    Super gaaf ik zeg snel naar Tim Hortens voor koffie met een donuts..... en dan door naar de Boston Pizza voor lunche. Wij zijn wel een beetje jaloers. Heel veel plezier en geniet van elkaar.
  5. Brenda Postmus:
    17 juni 2019
    Wat heerlijk! Geniet ervan!
  6. Edwin Jansen:
    23 juni 2019
    Mooi hoor, linkt op de camper die wij in 2009 hadden. Gaaf om te zien. Heel veel plezier en geniet.