Nog 2 dagen op Vancouver eiland

4 juli 2019 - Edison, New Jersey, Verenigde Staten

Dinsdag vertrokken naar Victoria, mooie rit. Stadscamping maar prima om 2 nachten te staan. Leuk restaurant ontdekt en heerlijk gegeten.

Woensdag met de bus naar het centrum van Victoria. De bus stopt op 8 minuten lopen van de camping en stopt midden in het centrum. Dat is veel makkelijker dan de grote camper proberen in de stad te parkeren. Ons plan om cultureel bezig te zijn viel in duigen. Toen we het museum binnen kwamen was er een groot tv scherm waar net de halve finale  vrouwen wk voetbal begon. Was spannend, maar met goed resultaa

20190703_134917

t. Daarna nog heerlijk de stad in geweest en terug op de camping nog  tot 9 uur in de zon gezeten.

Donderdag, overtocht naar Vancouver mer de Ferry.

1. Conja Willems:
    Haha, toch een beetje Nederland. Veel plezier
  2. Loenen:
    Tja, dat tijdsverschil he, hier was de wedstrijd 's avonds, laat naar bed gegaan, maar wat goed van 'onze leeuwinnen' he! Dat ze het in een museum op scherm zetten! Dat zou hier vast niet gebeuren.
    Gelukkig hebben jullie nu lekker weer! Dat maakt het toch net wat fijner! Nog veel plezier!
  3. Loenen:
    4 juli 2019
    Of waren het niet onze leeuwinnen, maar de andere halve finale?
  4. Diny:
    Onze meiden, anders waren we niet blijven kijken. Was spannend hè.