We trekken verder de Rocky Mountains in

22 juni 2019 - Revelstoke, Canada

Vandaag naar Revelstoke vertrokken. Schitterende rit lans het Okanaganmeer. Dit meer is 135 km lang en ongeveer 5 km breed.

Prachtige natuur. Onderweg wel een tijd regen maar bij aankomst op de campground was het droog en zelfs een beetje zonnig. Gert heeft een kampvuur gestookt, dikke trui aan, kop hete thee en een goed boek. Dit is vakantie!!!

Op naar de Rocky Mountains. Van Revelstoke naar Golden is 150 km, geen huizen, geen afslagen,  geen benzinepomp, wel af en toe een parkeerplaats met toilet.  Schitterend en de bergen komen steeds dichterbij.          Yoho nationalpark  in, gewandeld rond het Emerald lake.  Daarna naar Banff nationaal park via een alternatieve route dwars door de bossen naar de camping. Grote mooie camping. 's Nachts niets buiten laten liggen want er zijn hier grote wilde dieren. Op de camping is verder niets, wel water en stroom maar geen winkel en wifi. Heerlijk geslapen en we gaan het dorp in met de pendelbus voor boodschappen. Zitten nu aan de koffie met Canadese muffin in het zonnetje, nog steeds prachtig weer. Zo'n en 18 graden op 1384 mtr hoogte.

We gaan morgen echt de Rocky Mountains in en zullen waarschijnlijk weer een paar dagen zonder internet zitten

1. Loenen:
    22 juni 2019
    Ik begin een tikkeltje jaloers te worden.....
  2. Mirjam:
    24 juni 2019